Obserwatorzy

niedziela, 9 czerwca 2019

Truskawkowe szaleństwo

Sezon truskawkowy w pełni i z tej okazji będzie truskawkowy post. Soczysty wieszaczek na ubrania zrobiłam metodą decoupage. Jako "wisienka na torcie" dwa owoce z masy plastycznej na środku. Decu to nie mój konik, więc proszę o wyrozumiałośc :)




i z drugiej strony





i jeszcze raz z przodu


Bedąc w temacie truskawek to pierwszy raz upiekłam Pavlovą i od razu sie udała. :) :) :) 




zniknęła w mgnieniu oka 


i już suszą się kolejne bezy , tym razem mniejsze porcje :) 


Truskawkowy post leci na zabawę truskawkowe-love DIY zrób to sam
/wyzwanie do 30.06.2019/






50 komentarzy:

  1. Ja tam się nie znam, ale moim zdaniem wieszak wyszedł Ci perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieszak apetyczny tak jak i Pavlova:))
    Też bym chciała ją upiec, ale zawsze mam stracha, że nie wyjdzie;)))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Małgosiu ja też miałam obawy, ale wyszło super! naoogladałam się filmików i w sumie wypośrodkowałam wszystkie porady i sama sobie zrobiłam własny przepis :) jak chcesz spróbować daj znac, wyślę Ci na meila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Le ha quedado una percha bellísima ,me encantan las fresas !!!!!!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak apetycznie u Ciebie! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyszedł Ci ten wieszaczek! A ta beza... ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so beautiful!! It looks gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń

  8. Mniam pavlova tutaj Aga, będę miał dwa proszę .... kocham twoje wspaniałe wieszaki, bardzo artystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same sukcesy Aguś, gratuluję, bo wszystko piękne.:) Będzie mi miło jeśli podzielisz się poradami na temat decoupage. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wieszaczek i z tymi truskaweczkami wygląda bardzo fajnie.
    A przez to ciasto zaśliniłam sobie klawiaturę;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe smakowite ciasto upiekłaś. Wieszaczek też świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga ten wieszaczek jest cudny , bardzo lubię takie wieszaki w technice decou . Zrobiłam ich już dość sporo , ale jakoś im się w mojej szafie nie podoba , ciągle gdzieś wędrują :-)
    Ta truskawkowa serwetka wygląda na nim świetnie. A to ciacho.. normalnie ślinka cieknie.
    Dziękuję za udział w zabawie na DIY i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam DT Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam co za pyszności :) pavlovej nie robiłam ale przepysznie sie prezentuje :):):) a wieszak równie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny i bardzo apetyczny wieszaczek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga no ślinka sama leci, ja tu piję dziś samą kawę bez słodkości a tu serwujesz takie cuda. Może nie przepadam aż tak za bezą ale jak widzę tą z truskawkami to aż chciałoby się skosztować jej.
    A wieszaczek wyszedł Ci rewelacyjnie, serwetka śliczna a te truskaweczki z masy raju, cudeńka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same truskawkowe "hity"... aż ślinka leci... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieszaczek wyszedł cudny ^^ Uwielbiam truskawki, mogłabym je zjadać tonami :P narobiłaś mi smaka tym deserkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne wieszaczki, a na widok takiej Pavlovej to aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Pavlovą. A to mi narobiłaś smaczku, Aguś. A wieszaczki są super.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaki śliczny!!! Aż serduszka mam w oczach, tak mnie ten Twój wieszaczek urzekł :)). I jaki apetyczny :)) Aguś wyszło super!!! Brawo Ty! :)) Oj, ale mam smak na to ciasto, mogę również prosić o przepis :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczności i pyszności. Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję pięknie :) Justyś, zaraz Ci wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jak truskawkowo! Ja sam dziś zjadłem pół miski słodziutkich truskawek, niebo w gębie... Wieszaczek i pavlova rewelacyjne! Pozdrawiam słonecznie, zostaję tu na dłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny truskawkowy wieszak! Ja uwielbiam dekorować wieszaki, taki mały rękodzielniczy bzik:))
    Pavlową się delektuję, pysznie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  25. No, takich wieszaków nie chowałabym do szafy. Śliczne są i bardzo "smakowite" :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem cco bardziej słodkie - wieszak czy torcik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Agnieszko, piękne soczyste wieszaczki,a bezą kusisz oj kusisz😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja unikam bez ale tak bez przekonania :) A wieszaczek jest ekstra i na czasie. Uściski Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały wieszak a beza mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż mi ślinka poleciała - beza wygląda apetycznie 😍
    Truskawkowy wieszak śliczniutki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Wieszaczki bardzo udane a ciasto jeszcze bardziej. Podziwiam i robótki i ciasto :-).

    OdpowiedzUsuń
  32. Wieszaczek świetny ale deser....mniam, fantastyczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję babeczki kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny truskawkowy wieszaczek :) idealny na letnią sukienkę ;)
    podziwiam Twoje wypieki!!! tym bardziej, że ja kompletnie się do tego nie nadaję... próbuję, ale każde moje podejście kończy się porażką ;(

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny wieszaczek!!! Ciacho przepyszne:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Boskie - i wieszak i beza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny wieszak :) a beza wygląda bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wieszak jest super, ale ciasto..... no cóż, zaśliniłam telefon. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY zrób to sam. DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. woow, ależ cudowne ciacho, extra ten wieszak <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Zachwycający wieszak! A ciasto ... ech... ślinka leci ...

    OdpowiedzUsuń
  41. Wieszak kapitalny - bardzo podoba mi się wykorzystana grafika (śliczne truskawki) - o bezie nie wspominam, pyszniutko wygląda :). Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY DT Barbetka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny wieszaczek i bardzo ładne wykonanie. Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY. Pozdrawiam, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  43. beautiful decoupage. the strawberry delicacy is additional treat. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again

    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny wieszak :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń