Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2019

Podaj dalej

Zapisałam się na " podaj dalej " do JUSTYNKI -naszej blogowej królowej skarpetkowych laleczek  i bardzo szybko dotarła do mnie przesyłka. Na moją nieśmiałą prośbę Justynka uszyła lalę dla małej Roksanki, zwanej przeze mnie pszczółką. Myślałam, że na lali się skończy, ale nic podobnego , dostałam MEEEEEEGA pakę samych cudowności, które Wam zaraz pokażę. Justyś jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję za Twoje Wielkie Serducho :)
I ogłaszam u siebie podaj dalej, zapraszam dwie chętne osoby :)

Lalunia dla Roksanki jest wielka, i ma śliczne włosy, które można czesać. Justynka pomyślała o wszystkim, żeby mała dziewczynka mogła się taką laleczką bawić :)


Jakis czas temu wygrałam zabawę i nagrodą była cudna skarpecianka szyta przez Justynkę :) Tu chciałam Wam dla porównania pokazać jaka duża jest ta pszczółka :)


Justynka zrobiła dla mnie kuferek z sercem metodą decoupage , w którym będę trzymać moje scrapowe skarby :)   


Wyhaftowała mi obrazek z wróżką i moim inicjałem :) Całość pięknie oprawiona, gotowa do zawieszenia- prawdziwe cacuszko :) 


Jest i książeczka, która dostanie Roksanka, ale wcześniej ją zdążę przeczytać :) 


Dostałam też kubek, słodycze i własnoręcznie wydzierganą na szydełku przez Justysię chustę :)  


Justyś jeszcze raz bardzo, bardzo Ci za te wszystkie podarki dziękuję :) Wszystko jest tak perfekcyjnie wykonane a Ty jesteś przezdolna babeczka i o ogromnym sercu :)

29 komentarzy:

  1. Aguś , co za wspaniałości dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What wonderful, beautiful gifts you've received!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynka to niesamowita Dziewczyna. Jej skarpetkowe lale są cudowne. Czy duże, czy małe - do zakochania 🧡Wykonane z dbałością o każdy szczegół. Śliczna pszczółka dla Roksanki. Spódniczkę ma w wesoły wzorek i fajne kokardeczki na nóżkach. Obrazek z wróżką i literką - cudo! A chusta przepiękna - widać, że mięciusia.
    Aguś - jesteś szczęściarą, ale nie zazdroszczę, bo... mam również wielką pakę od Justynki!!! Szczęściarą jestem i ja😊
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Aga! Your gifts are amazing! Enjoy! Hugs, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty wymiankowe otrzymałaś od Justynki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile wspaniałości...:) Justynka jest przesympatyczną osobą o wielkim sercu. Obie tworzycie cudowności.:) Pozdrawiam Aguś i gratuluję super prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent dostałaś Agusiu, i ja się zachwycam lalkami Justynki.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za wypasione "podaj dalej"! Wspaniałe podarki od Justynki, też mam jej laleczkę, są przecudowne! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka do Ciebie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś no, no same cudowne skarby.Był u Ciebie "Letni Mikołaj"?, lala,kuferek obrazek WOW. Piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) Własnie ta, letni Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty dostałaś. Podglądam co tam Justynka zawsze pięknego wyczaruje. Niestety chętnie bym się zapisała do zabawy u Ciebie bo również wspaniałości tworzysz ale już jestem zapisana do trzech zabaw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka same, wspaniały prezent! Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cuda!!! Justynka wiadomo - serce wkłada do wszystkiego:)) Piękne rzeczy dla Ciebie przygotowała.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

  15. Urocza ekspozycja kart, gadżetów i wspaniałej sobotniej oglądania.x

    OdpowiedzUsuń
  16. I to jest "rękodzieło" a nie wytwór rękodziełopodobny cudne prezenty Agniesiu.
    Przepraszam, że mnie tu tak mało, ale zamiatam kłopoty, problemy, a one wciąż narastają od nowa. Paskudy

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna lalka idealna na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aguś, wspaniałe dary, Justynka jest niezwykła osobą.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aguś moja kochana radosna Dobra Duszyczko!!! Z wielką przyjemnością dla Ciebie wszystko przygotowywałam i cieszę się Twoją radością :))). Kurka znowu się wzruszyłam! Niech wszystko służy jak najdłużej :). Przesyłam milion serduszek i ściskam Ciebie baaaaaardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow rewelacja !!! Wszystko pieknie dopracowane....cuda :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Jakie wypasione podaj dalej! Pięknie Cię Justynka obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale wspaniałe prezenty dostałaś :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny prezencik. Lale jak zwykle prawdziwe cacuszka. Pozostałe skaeby cudne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chętnie bym się zgłosiła do zabawy, ale nie wiem czy mi wypada, bo też już jestem zapisana gdzie indziej?

    OdpowiedzUsuń