Obserwatorzy

sobota, 15 czerwca 2019

Dla Nauczycieli

Słodkie zakończenie roku szkolnego . Czekoladowniki dla nauczycieli. Sowy to grafiki Janet. Oczka i okulary pokryłam glossy, przez co zyskały szklisty połysk.
Przypominam o zabawie "podaj dalej" z poprzedniego posta. Jeśli w ciągu tygodnia nie znajdą się dwie chętne osoby to przygotuję przesyłkę zwrotną dla Justynki. Tak będzie moim zdaniem uczciwie.








czekoladowniki zgłaszam na wyzwanie Altairart dla nauczyciela



Oraz na wyzwanie Scrapkowo ze zwierzakiem




41 komentarzy:

  1. Aguś, te sówki są słodsze niż to co w środku. Cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniałe! Śliczne Aguś:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie sówki Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś są boskie!!!!:)))) Ta w różowej sukience i okularkach to prawie jak ja!!!:))) Cudności!!!:)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite czekoladowniki:) Bardzo fajnie się prezentują!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowniki super! Przepiękne! Pozdrawiam słonecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne podziękowanie !!!:):):)

    OdpowiedzUsuń

  8. Piękne czekoladki dla nauczycieli i piękne pudełka wykonane. Lubię też używać połysku na oczach, sprawiając, że błyszczą i pop.x.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wykonane! Sówki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sówkowe podziękowania :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś, Twoje prace uwielbiam, więc nawet sówki mi się podobają:-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z takiego opakowania czekolada będzie smakować sto razy lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne i bardzo oryginalne wykonanie. Zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe czekoladowniki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudowne są te opakowania na słodkości, sówki są po prostu rewelacyjne,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prezenciki. Sówki są takie urocze!
    Buziaczki, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne 😍😍😍
    Sówji urocze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Są świetne i takie słodkie :) Super te sówki

    OdpowiedzUsuń
  19. They're so adorable!! I love the owls!! Beautiful projects!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne czekoladowniki! Te sówki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aguś, prace z sówkami wyjątkowo radośnie wyszły:)
    Śliczne papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dostać taki czekoladownik - Ty wiesz czym uradować nauczyciela. Piękne podziękowanie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne czekoladniki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały sposób na podziękowanie :) bardzo mi się podobają! :)
    Co do 'podaj dalej' - jak wiesz, mnie było bardzo trudno znaleźć chętnych (czekałam miesiąc...), i wtedy podjęłam decyzję, że (na razie) zrezygnuję ze zgłaszania się do kolejnych 'etapów'. Zanim znalazłam chętnych miałam właśnie taki plan jak Ty - że jeśli się nikt nie zgłosi, to wyślę paczkę do osoby, która wysłała paczuchę mnie... :) myślę, że to uczciwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kilku blogach już widziałam, że nie ma chętnych na tą zabawę, chyba się juz "wypaliła". Dlatego poczekam jeszcze kilka dni, jak się nikt nie zgłosi, wyślę paczkę Justynce :)

      Usuń
  25. Zainspirowałaś mnie.Też wykorzystałam te sówki ;-) Piękne opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne czekoladowniki;) dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne, słodkie inspiracje! Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne czekoladowniki, przesłodkie te sówki! :) Bardzo dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne, a te sówki takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne podziękowania. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń