Obserwatorzy

wtorek, 18 grudnia 2018

Wymianka Mikołajkowa u Uli

Ula zorganizowała wymiankę Mikołajkową , na którą zapisałam się z przyjemnością. Moją parą została Ewcia. Przesyłki w obie strony dotarły już na miejsce.  Ewa zrobiła mi ogromną niespodziankę i dostałam całe mnóstwo wspaniałości- sami zobaczcie. Buzia nie przestaje mi się uśmiechać. Ewciu pięknie dziękuję :)   A Uli dziękuję za zorganizowanie zabawy :)


Od Ewci dostałam;







                                                                      ja wysłałam;




22 komentarze:

  1. Widać, że wymianka się bardzo udała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie cudowności, taki prezent to czysta przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Wymianka na bogato!!! na wypasie :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna wymianka w obie strony same wspaniałości poleciały.
    Nic dziwnego że uśmiechasz się ...
    Pozostawiam same ciepłe myśli 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wypasiona wymianka! Pięknie się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agusiu! Wspaniale się wymieniłyście - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności tu widzę :) Wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW piękna ... szczęśliwa Aga.xc

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś piękna świąteczna wymianka :) Obie wspaniale się obdarowałyście, aż oko cieszy tyle wspaniałości :)). Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałości dostałaś!! Twoja paczka też super się prezentuje !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulala! Swietna robota Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same śliczności, bardzo udana wymianka.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie i od serca się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń