Obserwatorzy

sobota, 29 grudnia 2018

Podziękowanie

Pieknie Wam dziękuję za wszystkie życzenia Świąteczne i Noworoczne, zarówno te na blogu jak i te przesłane meilowo a także za wszystkie cudne karteczki od Was :)  Dziękuję ;

                                                                                     Ludeczce








Małgosia z bloga Gosikowy zakątek zrobiła mi ogromną niespodziankę. Dostałam mnóstwo artystycznie ustrojonych pierniczków. Na żywo są jeszcze ładniesze jak na zdjęciu. Powiesiłam je na choince i cieszą nasze oczy :) Gosia przysłała też piękną karteczkę i fantastyczny prezent;
foremki, ozdóbki cukrowe, szablony, wyciski i masę cukrową do ozdabiania ciasteczek :)
No chyba byłam grzeczna w tym roku skoro Mikołaj taki łaskawy :)
Gosieńko jeszcze raz pięknie, pięknie dziękuję    



karteczka od Ewci 














od mojej kochanej Madzi 


Aniołek jest ruchomy/ na magnesiku/ i do tego jeszcze dostałam dwie świnki, które wiszą na choince :)  






22 komentarze:

  1. Piękne karteczki i prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wspaniałe te kartki. Napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś, same cudności dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności!
    Takie karteczki przywołują wspaniały świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kartki i prezenty! Te pierniczki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki i wspaniałe prezenty.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślności w nadchodzącym nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne upominki dostałaś Agusiu :) Przesyłam uściski i życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś kartki piękne otrzymałaś, ale świnki wymiatają :)) Są CUUUUUUDNE!!! Kochana wszystkiego dobrego na Nowy Rok, wszelkiej pomyślności i samych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne dowody pamięci ! Każda kartka jest wyjątkowa :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudownie oglądać taaaki wysyp świątecznycvh karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku Agnieszko. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki otrzymałaś, ta z ruchomym aniołkiem bardzo mi się spodobała :) cieszę się że i moja do Ciebie dotarła. Pomyślności w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłe jak Dziewczyny pamietają :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne karteczki otrzymałaś!

    OdpowiedzUsuń