Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2018

Mikołajkowa wymianka

Zapiasałam się w tym roku na wymiankę Mikołajową, którą zorganizowała Bożenka. Poleciała do niej karteczka z Mikołajem, kilka malowanek, słodycze, kwiatki , przydasie i scrapki , bo Bożenka nie ma maszynki. Ja dostałam notes z Mikołajem, bombkę, błyskotki, przydasie i słodycze. Wszystko jest na zdjęciach. Bożenko dziękuję za Mikołajkową niespodziankę i wymiankę :)

                                                                  Ja do Bożenki




Bożenka do mnie






25 komentarzy:

  1. Ile dobroci, bardzo udana wymianka.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, ale super się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka, Twoja karteczka z Mikołajkiem - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie wymianki. Cudnymi kolorowankami i piękną karteczką obdarowałaś Aga Bożenkę.
    Świetne skrapki!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje I uśmiechy dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty, to ogromna radość dla obu stron.
    Miłej niedzieli Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wymianka cudna!:) prezenciki z obu stron naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  8. What awesome gifts!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Agusiu! Pięknie się wymieniłyście, Twoje kwiatki podobają mi się - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś, ale pięknie się wymieniłyście :))Cudeńka przygotowałaś dla Bożenki :) I niech ktoś powie, że Mikołaj nie jest fajny i wszystko co z nim związane :)) Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna wymianka i piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wymianka i tyle przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne mikołajkowe kartki obie zrobiłyście :) Super wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna wymianka, same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że udana wymianka,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń