Obserwatorzy

niedziela, 27 października 2019

Pudełko na skarby

Dla Justynki , która w czerwcu przysłała mi mnóstwo wspaniałości w ramach zabawy podaj dalej, zrobiłam przesyłkę zwrotną, ponieważ nie było chętnych na kontynuację zabawy. Uznałam , że tak będzie  uczciwie. Do Justynki poleciało takie pudełko i inne prezenciki . Stempelek Mo's umieściłam na shakerze. Papier to ulotne chwile z Galerii papieru










Pudełko posyłam na zabawę DIY papierowo pod patronatem ITD Collection
PUDEŁKO PREZENTOWE


Zabawę na blogu Miszmasz papierowy dowolna praca z tekturką


i na zabawę koloroton 17 w Art piaskownicy
koralowy , fioletowy
Nie wiem czy praca spełnia wymogi bo jest także biel i złoty embossing
ale zgłosić nie zaszkodzi :)

  

49 komentarzy:

  1. Świetne pudełeczko!!! Stempelek - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełeczko, dorosły tez by się ucieszył:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) skrzydełka wróżki wyglądają jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudeńko, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że te swoje wspaniałe i piękne pomysły prezentujesz jeszcze dalej! Tak trzeba, jak się ma taki talent:)))
    Powodzenia kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko i błyskotki na nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze! A świecidełka to taka wisienka na torcie.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, pozdrawiam Was wszystkich niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny gest a i pudełeczko niczego sobie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko zawsze się przyda, szczególnie takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały gest :) Pudełko prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne pudełeczko, a stempelek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna praca. Pudełeczko zapewne się przyda na wielkie skarby. Jest zachwycające. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne pudełko! Zazdraszczam mega pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga jak to możliwe ze ja sie nie zapisałam haha. Cudne pudełko idealne na same skarby.
    Ostatnio chyba mniej tych wymianek. Ja swoje wysłałam ale jedna dziewczyna juz nie pojawia sie na blogu swoim od dawna o nawet noe napisala czy przesylke otrzymała dobrze ze sprawdzam zawsze status prsesyłki a druga dostała ale zabawy u niej nie widziałam ogłoszonej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pudełeczka, stempelek świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem zakochana w twoich pracach

    OdpowiedzUsuń
  19. Aguś, pudełeczko jest przecudne!!!
    Elfik wyszedł prześlicznie i ta pastelowa wełenka to cudowny pomysł:)
    To będzie wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w wyzwaniach! Pudełko piękne (o stempelku już nie wspominam) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne! Aga fantastyczne pudełko z pewnością jego zawartość była równie piękna jak na zewnątrz. Dziękuje za udział w cykli DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję pieknie za wszystkie przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aguś kochana, moja zdolna kobietko jeszcze raz za wszystko dziękuję!!! A pudełko... cóż mogę napisać - jest piękne, cudowne, dopracowane w każdym calu i co najważniejsze moje osobiste :)) Służy mi wspaniale! Jeszcze raz dziękuję!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wooow, jest cudne, jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne! Zwycięstwa zycze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeurocze pudełko i nawet imienny napis -wspaniały prezent !:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uważam, że to super gest z Twojej strony :) też miałam taki zamiar - gdy trudno mi było znaleźć chętnych do podaj dalej. Pudełeczko na pewno się na coś przyda, pięknie je wykonałaś :) przy okazji dziękuję za przyłączenie się do wyzwania w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję :) najbardziej się cieszę, ze Justynce się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pudełko i cudowny stempelek.Dziekuję za udział w wyzwaniuDIY.DT DIY Papierowa Margaretka

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu fantastyczne, takie pudełko na skarby samo w sobie jest skarbem.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pudełeczko na niespodzianki. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję, uśmiechy dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne pudełeczko, stempelek bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń