Obserwatorzy

wtorek, 14 listopada 2023

Witraże

 Kolejne prace, które powstały w cudownym czasie wspólnego z Madzią scrapowania, to świecące kartki.  Grafiki zakupione na etsy. Zamontowałyśmy pod spodem sznureczek lampek. Po oświetleniu obrazka, wydrukowanego na kalce, wyglądają jak okienka z witrażem. Wszystko to nasza wspólna praca, wycinanie, klejenie, montowanie, wspólne pomysły i efekt końcowy. Bardzo lubię ten nasz duecik z Magdą. Pudełka powstały już po warsztatach. 


























22 komentarze:

  1. Cudne! Podziwiam Waszą kreatywność i pomysłowość w tworzeniu nowych rzeczy. Brawo dla artystek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie piękne te witraże. Podświetlone dają niesamowity efekt :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałam oczarowana:) Przepiękny efekt zarówno bez światła jak i z podświetleniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłaby to Aga gdyby takich cudeniek nie wymyśliła. Prześliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ale piękne efekty tej Waszej pracy, zachwycam się nieustannie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Takich "lampioników" jeszcze u Ciebie nie widziałam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, przed chwilą zachwyciłam się u Madzi. Uwielbiam witraże, zawsze fascynowało mnie to, jak "żyją" w zależności od pory dnia, nasłonecznienia itp. Coś wspaniałego.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale magicznie to wygląda:) Czy te lampki są zasilane baterią pastylkową/guzikową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie znam się na rodzajach bateryjek. To jest drucik z maleńkimi punktami świetlnymi z włącznikiem. Bateryjka bardzo długo wytrzymuje / przetestowałam/ a potem można wyjąć mechanizm i wymienić baterię. Piękne malusie mebelki robisz :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię witraże tak że bardzo mi się podobają Twoje karteczki, a z tymi światełkami są rewelacyjne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam u Madzi, podziwiam u Ciebie. Są śliczne, szczególnie ten z całą Świętą Rodziną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju! Zachwycające! Brak mi słów - tak piękne, że...
    Popatrzę na nie jeszcze. Uściski Aguś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńka! Podziwiam i to mocno.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW X This is so lovely, these colours, the design and image make a gorgeous cardS ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ niesamowity efekt dają te światełka, kartki wspaniałe, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Aga ! Jak Ty coś wymyślisz to już musi być piękne ! Cudeńka ... i jeszcze w dodatku z cytatami z kolęd Eleni, które są w moim sercu od dawna !!! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały efekt:) bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wyglada . Pomysł z tym podświetleniem lampkami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny, jesteście niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne i wyjątkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń