Obserwatorzy

piątek, 24 lipca 2020

Przylecieli anieli

W środku lata dotarła do mnie anielska niespodzianka. Umówiłam się z Anią na wymiankę i dostałam najpiękniejsze na świecie aniołki. Do tego jeszcze całą armię bielusieńkich śnieżynek. I coś słodkiego:) Ach mam ochotę rozłożyć choinkę :) Aniu bardzo, bardzo dziękuję :) Zobaczcie te cudeńka.





To nie koniec chwalipięctwa, gdyż dotarła jeszcze do mnie przesyłka od Asi , u której wygrałam candy. Dostałam przepiękny album, płytkę do embossingu i stempelek balonowy. Asiu ukochy dla Ciebie :) dziękuję :) 





23 komentarze:

  1. Przecudne aniołki i śliczne śnieżynki. Aguś gratuluję wspaniałej wygranej i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki są cudowne, śnieżynki prześliczne a albumik przepiękny :) Fantastyczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś ależ wspaniałości dostałaś 🤗 oj choinka w tym roku będzie większa, żeby można było wszystko na niej zmieścić 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak Marylko, Twoje cudeńka będą wisiały w doborowym towarzystwie Ani aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości! Piękne rzeczy przyleciały do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka moc prezentów! A jakie piękne! I nie ma jeszcze świąt. A może urodziny miałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe przesyłki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile szczęścia na raz :) Piękne prezenty i nagrody Aguś, obyś takie dostawała jak najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow Aga so beautiful is your work...hugs aNNie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko niezwykle piękne - wspaniałe prezenty Aga.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ cudowności Agnieszko!!! Te szydełkowe mimo ze sama dziergam najbliższe memu sercu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie musisz pokazać choinkę z tymi aniołkami i gwiazdkami! Są piękne! Drugi prezent też wspaniały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje tak pięknych prezentów, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudne aniołki! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś prześliczne te szydełkowe drobiazgi.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jakie cudowności! Szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OOOOO! Jakie cudeńka! Wymianka udana! Wspaniały prezent otrzymałaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, szczęściara ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda, same cudowności otrzymałaś, aniołki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aguś, jakie piękne rzeczy do Ciebie dotarły!! Aż oko miło nacieszyć :) Aniołki ślicznusie. Ja też już dziergam anioły z myślą o świętach i choince :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lucky you:-)) Aniołki przepiękne tak jak i reszta podarunków:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń