Obserwatorzy

niedziela, 3 listopada 2019

Czasami Bóg zsyła nam cud

Moja córka skończyła 18 lat i żeby nie było , że szewc bez butów chodzi , zrobiłam jej album pamiątkowy. Są w nim najważniejsze i najpiękniejsze chwile z jej życia, ważne daty i co najważniejsze cała rodzina i wszyscy , którzy ją kochają. Wszystko to okraszone wierszami i cytatami i ustrojone malowanymi stempelkami. Jest to bardzo osobista praca i nie wszystko pokażę, ale i tak będzie duuuuuużo zdjęć :)


































































Nikt nie zasnął ?


Album zgłaszam na wyzwanie dla dziecka w APScraft






60 komentarzy:

  1. Szczerze podziwiam ogrom pracy i serca jaki włożyłaś w ten cudowny album.
    Wierszyki są cudownie dobrane:)Obrazki prześliczne , a córeczka wyjątkowo udana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, coś wspaniałego! Widać Twoją miłość w każdym zdjęciu, na każdej kartce! Piękna pamiątka dla córki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cudo Aguś, podziwiam ilość włożonej pracy. Wspaniała pamiątka, aż sama się wzruszyłam. Życzę powodzenia w wyzwaniu, a twojej Córce udanego startu w dorosłe życie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, dodam jeszcze , że jeżeli macie ochotę to możecie się częstować wierszykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały!!! Prawdziwie od serca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywisvie ze nikt nie zasnął, wzruszyłam sie! Jestes Aga niesamowita mama😘 Sto lat dla Jubilatki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, toz to cudo, rewelacyjna pamiatka na lata, wszystkirgo najpiękniejszego w źyciu dla Martynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycił mnie nie tylko album ale i pomysł z wierszykami - coś pięknego!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna, bardzo osobista praca i dlatego jest bardzo wyjątkowa :) Najlepsze życzenia dla Córki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zasnęłam, bo to jest cudowny prezent! Ale się napracowałaś, wiersze i cytaty są niesamowite! Będzie miała Martynka cudną pamiątkę. I najlepsze życzenia dla niej!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny prezent :) bardzo wzruszający, taki od serca, pełen ciepła... Uważam, że czcionkę do tekstów dobrałaś perfekcyjnie... Piękne kolorowanki stworzyłaś :) Wspaniała pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A dla Twojej Córki: WSZYSTKIEGO CUDOWNEGO! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity Album! 100 lat dla Martynki !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje, dziękuję :) czcionka to Kitten Swash :) odkryłam ją ostatnio dzięki pani Monice i to była miłość od pierwszego wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga, przede wszystkim wszystkiego najlepszego dla Córki :) Niech się spełnią wszystkie Jej najskrytsze marzenia :) Widać, że album zrobiony jest od serca :) Będzie wspaniałą pamiątką na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś drugi raz już jestem u Ciebie na blogu... i wszystko obejrzałam i przeczytałam „od deski do deski". Nie wiem co napisać, tak bardzo się wzruszyłam. W tym albumie jest tyle matczynej miłości i ciepła, że czuje to przez internetowe łącza. Obdarowałaś córkę najpiękniejszym, bezcennym prezentem - miłością przelaną w tym albumie, bo te piękne cytaty i wspomnienia mówią więcej nic miliony słów. Jestem zachwycona! Dzieci są naszym największym skarbem, cudem, a Ty kochana pięknie wprowadziłaś córkę w dorosłość. Kurka... znowu się wzruszyłam. Aguś życzę Twojej córce by ta dorosła droga, na którą weszła zawsze prowadziła ją w dobrym kierunku. Ściskam Was obie!
    PS. W KTM (https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-goscinnej-projektantki-dla.html) jest jeszcze wyzwanie Gościnnej Projektantki „Dla Dzieci". Koniecznie zgłoś to pełne miłości cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. PRZEPIĘKNY! Ile tu serca matczynego i czasu. Bezcenna pamiątka dla ukochanej córki od kochającej mamy:) Fantastyczny pomysł.
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko, album jest niesamowity i bardzo wyjątkowy. Oprócz tego, że jest po prostu przepiękny, to jeszcze tyle w nim uczucia. Coś wspaniałego! A dla Martynki wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Album jest nieziemski! Ileż Ty pracy i czasu w niego musiałaś włożyć... Te wszystkie cytaty i cudnie kolorowane stemple! Po prostu CU-DO!

    OdpowiedzUsuń

  20. wow pięknie zrobiony album moim przyjacielem. kocham to wszystko. Nie było mnie, więc staram się teraz nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już to, co pokazałaś zachwyca! Album wygląda pięknie, a jeszcze te dopiski i stempelki. Doskonałe uzupełnienie. To piękna pamiątka na lata, do której z przyjemnością się wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Album zachwycający!!! Oj, niejedna łezka pocieknie przy oglądaniu. MNój najmłodszy syn również obchodził w tym roku osiemnastkę:) Wszystkiego najlepszego dla Martynki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wam pięknie babeczki kochane za tyle ciepłych komentarzy :) Jest takie powiedzonko, "Wspaniali rodzice wychowują wspaniałe dzieci". Nie wiem czy jestem wspaniałą mamą, ale wiem, że mam wspaniałą córkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani w jedno, ani w drugie nie wątpię ;) Aguś, w sprawie łapania licznika może być też zdjęcie :) Może akurat Tobie się uda? :)

      Usuń
  24. Och zachwycasz...ale cudo ileż to pracy wymogła ...jestem pod wrażeniem ...CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aguniu, to najpiękniejszy album, jaki ostatnio miałam okazję podziwiać, cały stworzony z talentu i miłości.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wciąż się zachwycam jak pięknie dobierasz teksty :) Pamiątka jedyna w swoim rodzaju :) wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy album i piękna pamiątka😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Wooow, jaka wspaniała pamiątka! Idealny prezent od kochającej mamy dla córki. No coś pięknego!
    Wszystkiego naj dla córki ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała Twoja praca nad tym albumem! Pięknie się prezentuje!!! Te pokolorowane stempelki, fantastycznie dobrany tekst tworzą papierowe "dzieło". Jestem i ja pod wielkim wrażeniem Twojego pomysłu i wykonania.
    Najlepsze życzenia przesyłam dla pełnoletniej Jubilatki:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Aga ! Jak tu zasnąć ??? Kobieto zdolna i szalona !!! Ten album to mistrzostwo świata i widać w nim troskę i miłość. Pięknie dopasowane wierszyki i ślicznie pokolorowane stempelki. Pamiątka na całe życie !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Barwna pamiątka dzieciństwa. Będzie co wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Musiałam kilka razy poczytać i obejrzeć, bo słów uznania szukałam.
    Więc znów pooglądam, usta zamilkną, bo słów brak!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny album,wiadć ile pracy włożyłaś....

    OdpowiedzUsuń
  34. Brak mi słów ale cudowny album

    OdpowiedzUsuń
  35. Aguś coś pięknego stworzyłaś,czytam już któryś raz z kolei i łza mi się kręci w oku że wzruszenia,album jest CUDOWNY !!!
    Te wierszyki są śliczne,tak opisujące wszystko po kolei, niesamowite :)
    Wszystkiego najlepszego dla córki, no i oczywiście dla Ciebie 😘
    Buziaki dla Was ❤️

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki album to skarb największy i pamiątka na całe życie! Jest cudny, niesamowity, wyjątkowy!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuje, dziękuję , uśmiechy dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No niestety ja jestem w tym gronie gdzie szewc ....... Mój syn ukończył 18 lat w zeszłym roku i nie dostał takiej wspaniałej pamiątki. Podziwiam i cudny album i samozaparcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiem, o czy mówisz. Ja do tej pory nie zrobiła córce Komunijnego albumu a miałam długo taki zamiar , ale teraz nadrobiłam wszystko w jednym :) Najtrudniej zacząć, potem już leci :)

      Usuń
  39. Cudowny album. Takie prezenty są najcenniejsze bo zostają na całe życie:-)) Ile miłości i pracy w to włożyłaś...taki album jest bezcenny:-)))
    Jestem pod wrażeniem Twojego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, jestem pod wraceniem! Zrobiony z sercem i piekny jak wszystkie Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  41. Taki album można oglądać godzinami i nigdy się nie znudzi. Jest przepełniony najpiękniejszą rodzicielską miłością:) Aby zaprojektować i wykonać takie cudo trzeba posiadać wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, wow, cudna pamiątka i cały dziecięcy świat zamknięty na kartach albumu! A córci życzę spełnienia Marzeń:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem pod ogromnym wrażeniem ile miłości i pracy zawiera się w tym albumie :) przepiękna pamiątka, bezcenna jak pisały dziewczyny. Jestem zauroczona stempelkami i sposobem w jaki je pokolorowałaś... MISTRZOSTWO! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszelkiej pomyślności dla Martyny :-) Wspaniałą pamiątkę dla niej zrobiłaś Agnieszko,taką dającą moc na całe dorosłe życie :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniały album i piękna pamiątka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  46. Aguś bardzo się wzruszyłam oglądając album przez Ciebie wykonany. Piękne cytaty, słowa piosenek są takie ciepłe, pełne miłości. Jest stworzony z miłości do córki, więc jest bardzo cennym, osobistym i wzruszającym upominkiem. Wszystkiego najlepszego dla Martynki na drodze dorosłego życia :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję Wam wszystkim za te przemiłe słowa i za docenienie mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowny album. Takiego jeszcze nie widziałam. Piękne teksty, wspaniale wkomponowane i pomalowane stempelki. Cudeńko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Aga, CUDO, CUDO.... Fantastyczny album, zrobiony z miłością. Wierszyki przepiękne. Podziwiam bardzo, bo sama jestem mamą cudownej córki Martyny, ale takiego prezentu to Jej nie zrobiłam, oj muszę się poprawić :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  50. To nie jest praca, to nie jest album, lecz czyste serce pełne miłości! Namacalny dowód, jak bardzo kochasz tą dziewczynkę z albumu. Cudo, zazdroszczę Ci takiej miłości. I szczerze wierzę, trzymam kciuki byś wygrała. Wzruszyłam się oglądając Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękna, wzruszająca pamiątka! Dziękuję za Twój udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna pamiątka pełna miłości :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń