Obserwatorzy

czwartek, 8 sierpnia 2019

Exploding box na ślub

Przy wspólnym stole scrapowałam z Małgosią jeszcze kilka dni temu. Powstały dwa prawie identyczne ślubne boxy. W pracach wykorzystałyśmy między innymi stemple Alldressed, Lily of the valey, Jolagg i papiery Nitwitcollection. Jest to mój pierwszy exploding box i jestem z niego dumna. Pod okiem mistrzyni Małgorzaty powstało takie pudełeczko. Małgoś jeszcze raz z serducha Ci dziękuję za to wspólne warsztatowanie :)






















43 komentarze:


  1. wow wow wow piękny rozwijany design uwielbiam to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny boxik. Skąd Pani wzięła takie koszyki do boxów?
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki kupiłam na Dolnośląskich Warsztatch Craftowych we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życie nie powiedziałabym, że to jest Twój pierwszy exploding box! Styl i klasa pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś jak to jest twój pierwszy boxik to jest rewelacyjny. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż żal że nie mogłam z Wami ...och jakie to śliczne;) cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam przyjemność oglądania tych boxów na żywo i są po porostu boskie:)
    Dziewczyny wykonały kawał fantastycznej roboty:)
    Jesteście niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję dziewczyny :) tak to mój pierwszy, najpierwszy exploding box :) chodził mi po głowie już chyba od 2 lat i w końcu z Małgosią poszalałam :)Kolejne się już robią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i rewelacyjne, cudowne, róbcie więcej i więcej.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam właśnie na te kolejne :) mam nadzieję, że to nie będzie boxowy-słomiany zapał :) i ja z wielką radością do nich wróciłam :) dziękuję Agniesia za mobilizację :) i za odjazdową zabawę przy kolorowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie ciekawe i pomysłowe pudełeczko. Wspaniały prezent dla Młodych. Gratulacje ogromne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No wymarzony debiut Aguś, prześliczny exploding-box! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny boxik, Agusiu - podziwiam.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, Aga ta praca jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne pudełeczka Agusiu! Jak tak wygląda Twój debiut, to co będzie dalej? A stempelki jak zawsze cieszą moje oczy. Ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny, elegancki, aż brak słów, jest śliczny :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyklejone ścianki i piękny koszyczek z kwiatami :-) Debiut rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe exploding boxy:) Obydwa piękne! Cudna pamiątka dla młodych:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, they're absolutely stunning!! I love the details you added to each one and the gorgeous bouquets inside!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne boxy i wspaniałe bukiety w środku, nie wspominając o cudnie pokolorowanych stempelkach. Aguś nikt by nie powiedział, że to Twój pierwszy box. Masz niesamowity talent dziewczyno. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cuda tworzycie .... Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. dZIĘKUJĘ PIEKNIE, UŚMIECHY DLA Was :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny box :) Każdy element zachwyca. Brawo Aga za wspaniałą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG jakie cudo:-))) No chylę głowę...coś pięknego:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super :) jest lekko i gustownie :) naprawdę świetny pierwszy box, czekamy na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudeńka, aż napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo udany debiut, wspaniałe prace, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny!!! Wielkie brawa! Mam nadzieję, że pierwszy, ale nie ostatni 🙂
    Fajny koszyczek. Ja ostatnio też robiłam z koszyczkiem, ale wykorzystałam gotowy od Crafty Moly.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie piekne ze chyba bym nie dala nikomu :) pozdrowienie zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspólnie tworzyć jest najlepiej :) Box wyszedł wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuje, dziękuję, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne boxy, bardzo eleganckie i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne pudełka i zachwycające stemple;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te pudełeczka. Stemple rzeczywiście w takich pracach wiele dają uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. 👀👀REWELACJA!!!!!!!!😍😍😍 Środeczki przepięknie ozdobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje prace nieustająco zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń