Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2019

Dziękuję

Dzisiaj będzie post " dziękczynny" :) Wszystkim, którzy ostatnio sprawili mi mnóstwo radości pięknie dziękuję :) i chwalę się :)...

Izuni   za śliczną karteczkę Wielkanocną , zakładki do książek , papier wizytówkowy i błyskotki :) I jeszcze - Iza Ty wiesz za co :) DZIĘKUJĘ :)


Niedawno Justynka nagrodziła moją pracę w KTM i dostałam tą śliczną wymarzoną skarpetkową lalunię. Na żywo jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach. :)


oprócz tego dostałam taki szydełkowy koszyczek, herbatkę, słodycze, karteczki i przydaśki. Sami zobaczcie  jak wszystko jest cudnie zapakowane- jak z bajki :) DZIĘKUJĘ 


Od Małgosi dostałam śliczną składaczkową kartecztkę Wielkanocną :)
DZIĘKUJĘ :)


 I od Zosi karteczkę Wielkanocną :) DZIĘKUJĘ  :)


I przed chwilą dotarła też Świąteczna karteczka od Ewuni
DZIĘKUJĘ :)


 

23 komentarze:

  1. Aguś piękne prezenty i ciesze się, że mam w tym malutki udział :)) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękne rzeczy , a lalka zjawiskowo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agusiu, cieszę się Twoją radością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty dostałaś Agusiu, to ogromnie miłe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności, super prezenty i piękne kartki 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudowne prezenty i kartki otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam mniam, super prezenciki !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne niespodzianki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolne te dziewczyny i umieją obdarować cudownościami :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności dostałaś Aguś.:) Przesyłam serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności same dostałaś. Serce dziewczyn wielkie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty i karteczki dostałaś :) A zdaje mi się, że jeszcze jedna jest w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. What gorgeous gifts you've received!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś, cieszę się:) Piękne kartki a laleczka Justynki cudowna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne podarunki do Ciebie Aguś przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś piękne prezenty otrzymałaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prezenty! :):):) Od Justynki też miałam przyjemność otrzymać paczkę, zgadzam się, że wszystko cudnie szykuje, pakuje i wykonuje! :)

    OdpowiedzUsuń