Obserwatorzy

sobota, 1 października 2016

Wyniki

Komisja skrutacyjna składająca się z trzech osób- mojej córki, mojej koleżanki Madzi -scraperki, która właśnie przyjechała do mnie gościnnie i mnie, wylosowała zwycięzcę mojego candy.
Ponieważ w zabawie wzięło udział bardzo dużo osób, co mnie kompletnie zaskoczyło i ogromnie cieszyło, postanowiłam zrobić jeszcze dwie małe niespodzianki . Co oznacza , że  wygrywają trzy osoby. Bardzo wszystkim dziękuję za udział w zabawie. Bardzo dziękuję  za życzenia i witam nowych obserwatorów, cieszę się , ze mogłam poznać tyle nowych blogów.
Candy wygrała



JOLA z mojego zacisza

a nagrody niespodzianki powędrują do

Anny z bloga Nitkowe zapiski

oraz

Uli K. z bloga Kulskowo- kolorowo, niteczkowo i nie tylko


Jeszcze raz bardzo serdecznie wszystkim dziękuję za udział w zabawie i za wszystkie miłe słowa pod moimi pracami :) Dodajecie mi skrzydeł :) :) :)
Zwycięzców proszę o podanie adresów do wysyłki na mojego maila
manieczka111@wp.pl
Agnieszka

26 komentarzy:

  1. Gratulacje dla dziewczyn, smakowite kąski dostaniecie :) Dziękuję Agnieszko za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję koleżankom i dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Szcześciarom i zazdroszczę!!!! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Joli i Ani :) a sama strasznie się cieszę, że i mnie się poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ale suuuuuuper!!! Dzięki Aga za cudną zabawę i gratulacje dla Uli i Anny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i ode mnie! Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  11. serdeczne gratulacje dla szczęśliwej Trójki. A dla wszystkich pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wchodzę gratulować Joli i dziewczynom i dopiero po chwili dotarło do mnie, że jestem jedną ze szczęściar. Ależ się cieszę, dziękuję!
    Gratulacje dla Joli i Uli :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę..

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziękuję za zabawę 💐

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje i zazdroszczę oj bardzo tych Twoich malowanych dzieł

    OdpowiedzUsuń